1. Ébredés után igyál vizet

Minden reggel, ébredés után közvetlenül igyál meg legalább 1 pohár vizet. A reggeli 2-3 deciliter víz tökéletesen hidratálja az éjszakai időszak után már-már szomjazó testedet és abban is segít, hogy kicsit magadhoz térj, felélénkülj. A víz beindítja az emésztőrendszeredet és méregtelenítő folyamataidat, így máris készen állsz az előtted álló napra. Próbáld ki, a saját bőrödön fogod érezni a változást. Szó szerint.

2. Sose hagyd ki a reggelit

Ha szeretsz reggelizni, ha nem, ha éhes vagy olyankor, ha nem, reggelizni kell és punktum. Egy jó, kiadós, lassan felszívódó szénhidrátokban (is) gazdag reggelitől teljesen új erőre kapsz és megalapozza az egész napodat. Energikus, erős és vidám leszel és sokkal tudatosabb döntéseket tudsz majd hozni a többi étkezésed alkalmával is.

3. Mozogj legalább 5 percet óránként

TornaFőleg ha ülő munkát végzel, nagyon fontos, hogy rendszeresen megszakítsd a mozdulatlanságot. Óránként állj fel és tornázz pár percet. Egy kis mozgás munka közben felpezsdíti a vérkeringésedet, vért pumpál az agyadba, fokozza a koncentráció-képességedet, beolajozza az ízületeidet és munkára készteti az ellustult izmaidat. Óránként 5 perc fizikai aktivitással a munka is sokkal hatékonyabban pörög a kezünk alatt, mivel megtöri a monotonitást és a közérzetünket is javítja. Mindenképp érdemes felvenni mindennapi szokásaink közé.

4. Éhgyomorra edd a gyümölcsöt

Felejtsd el az a régi rossz szokásodat, miszerint a gyümölcsöt desszertként fogyasztod. A gyümölcs édes és finom, de nem desszert. A legjobb, ha üres gyomorra fogyasztod a gyümölcsöket, lehetőleg két főétkezés között, így sokkal könnyebben és gyorsan  megemészted őket.

Málna

5. Felejtsd el a mozgólépcsőt és az autót

Ahová csak lehet, menj gyalog. Mozgólépcső és lift helyett használd a lépcsőt és ha kisebb távolságot kell megtenni és időd is engedi, autókázás helyett inkább sétálj. Ahogy a régi közmondás szól, sok kicsi sokra megy és már ennyi változással sokkal fittebb és energikusabb leszel.

Mozgólépcső

Oszd meg!

A bejegyzés írójáról

Örökmozgó, céltudatos, empatikus, önfejű, szerelmes, néha kicsit hisztis, aki mindenkit meg akar menteni és mindig megmondja a magáét. Szeret enni, sportolni és imádja a kutyákat. Fontos neki Ádi, a családja és a barátai. Na meg a világbéke.

Szólj hozzá

hirlevel_feliratkozas

Tetszenek a cikkek?

Ha tetszenek neked az írásaink, gondolataink, akkor iratkozz fel hírlevelünkre. Te sokat segítesz nekünk ezzel, mi pedig ígérjük sosem spam-elünk, csak a legújabb cikkeinkről értesítünk téged. Köszönjük!

Köszönjük, sikeresen feliratkoztál! Erről most egy email-t küldtünk neked, mellyel véglegesítheted a feliratkozásod.